Lekcije eksperata
Pristupi!
Cilj predavanja je da se kroz primere dobrih i loših praksi u radu sa kupcima, formira korisničko iskustvo koje će od potencijalnog kupca napraviti vernu mušteriju, ali i budućeg ambasadora brenda. Predavanje Luke Prišunjka se fokusira na primere iz prakse, ali i na najbitnije elemente mape korisničkog putovanja, kao što su kreiranje i praćenje „savršenog“ kupca, analiza interakcije kupca sa brendom, ilustrovanje emocija i odabir najboljih alata za kreiranje mape.
Pristupi!
U srcu digitalne transformacije je čovek!
Digitalna transformacija posmatrana iz ugla primene tehnologije i optimizacije procesa često zanemaruje važnost ljudskog faktora u njenoj primeni. Prema globalni m istraživanjima, neverovatnih 75% digitalnih inicijativa zapravo ne uspe zbog nedostatka odgovarajuće kulture.
Stoga, HR Sektor postaje pokretač promena i neraskidiva karika pri izgradnji savremene organizacije zasnovane na transparentnosti, efikasnosti i okrenutosti prema korisniku.
Ovo predavanje će vam približiti uticaj koji četvrta industrijska revolucija ima, ne samo na upravljanje ljudskim resursima, već i na tržište rada (koje veštine i znanja je potrebno razvijati u budućnosti) kao i očekivanja samih zaposlenih (nove tehnologije su u potpunosti promenile svakodnevnicu čoveka pa tako i način rada).
Pristupi!
Svedoci smo globalne i sveobuhvatne tehnološke revolucije, koja je promenila navike i potrebe ljudi ali i stvorila nove mogućnosti i šanse za uspeh! Tržište se menja velikom brzinom a samim tim se menja i model savremenog poslovanja u centru kog se danas, sa razlogom, nalazi zadovoljstvo korisnika.
Ovo predavanje vam pruža mogućnost da se, kroz konkretne primere, upoznate sa konceptom digitalne transformacije, njenim uticajem na poslovanje, glavnim pokretačima i oblastima na koje se treba fokusirati, bez obzira na veličinu kompanije i industriju u kojoj poslujete.
Pristupi!
Luka Pejović koristi ovo predavanje kao priliku da objasni osnovne crowdinvesting principe, kao i kako funkcioniše prikupljanje kapitala putem takvih kampanja, koliki su troškovi kampanje i kako se pripremiti za upečatljiv i prepoznatljiv marketinški nastup.
Pristupi!
Dejan Tonić u okviru ovog predavanja predstavlja proces apliciranja i dobijanja EBRD sredstava, odnosno šta se od preduzeća traži, kako izgleda dokumentacija i koliko proces može da traje, ali i kako u praksi izgleda saradnja EBRD i firmi koje su sredstva već dobila kroz konkretne primere podrške.
Pristupi!
Adam Kovač, kao ekspert na temu finansiranja kroz dodatni vlasnički kapital, kroz ovo predavanje rešava sve nedoumice u vezi sa time i demistifikuje proces, oslanjajući se na primere iz prakse.
Pristupi!
Shawn Ardaiz već dugi niz godina pomaže preduzetnicima i kompanijama širom sveta na projektima vezanim za razvoj inovacione kulture i građenje novih modela liderstva. Njegovo predavanje još jednom podseća sve da je čovek u središtu inovacija.
Pristupi!
Afonso Rebelo de Sousa je stručnjak za građenje i vođenje korporativnih startapa, što ovo predavanje jasno i pokazuje. Tokom svoje karijere radio je za velike kompanije kao što su LinkedIn i Adidas, a profesionalno iskustvo je gradio kao konsultant u oblasti dizajna, marketinga, prodaje i kreiranja poslovnih strategija.
Pristupi!
Manu Vollens uspeva da korporacijske 'dinosauruse' natera da razmišljaju kao startapi i pomaže kompanijama da definišu nove poslovne prilike i razviju nove proizvode i usluge. Tokom svoje karijere radio je sa brojnim startapima, ali i za kompanije kao što su Board of Innovation i Bundl, a neka od svojih iskustava deli kroz ovo predavanje.
Pristupi!
Philip Horvath, futurolog koji je svoju ekspertizu razvijao u oblasti humanizacije poslova, decenijama se već bavi inoviranjem poslovnih modela i procesa u različitim industrijama i kompanijama sa Fortune500 liste. Njegovo predavanje o potrazi za novim poslovnim modelima, pojašnjava kako on misli da će se transformisati način poslovanja u budućnosti.
Pristupi!
Personalizovan pristup korisnicima sa klasičnom podelom na marketing, prodaju i podršku nosi sa sobom veliku odgovornost i visoku cenu. Međutim, organizovanjem jednog tima koji se brine o celokupnom životnom putu klijenta, moguće je napraviti efikasan i fleksibilan sistem koji će vam omogućiti da izgradite dugotrajan i kvalitetan odnos sa svakim klijentom ponaosob, a upravo o tome priča Bojan Popić u okviru ovog predavanja.
Pristupi!
Namik Hrle nije samo IBM Master Inventor i Fellow generacije 2014, već i član njihove akademije i saveta za tehničke eksperte, a trenutno i CTO za Analytics Hybrid Cloud platformu i rad na Z sistemima. Međutim, ono što je ljude privuklo na ovo predavanje jeste činjenica da je on iskoristio priliku da iskreno priča o tome koliko je truda i odricanja potrebno da bi se postigao visok nivo profesionalnog razvoja kako bi se uopšte napredovalo u takvoj vrsti karijere i kako je uz pomoć radoznalosti i ambicije prešao put do najviših pozicija u tehničkom menadžmentu jedne velike korporacije.
Pristupi!
Juan Carlos Morales izlaže svoju neverovatnu preduzetničku priču o tome kako je uspešno pokrenuo i skalirao nekoliko svojih biznisa. Kao svoj najveći uspeh, on ističe to što je svoju kompaniju Elite Carthagena doveo od 0 do 200.000 dolara u prihodima za samo 12 meseci rada kompanije. Gde leži tajna njegovog startap uspeha? Njegov razvojni put je dugo trajao i na njega je dosta toga uticalo, od odrastanja, preko upoznavanja ljudi, pa sve do spremnosti da žrtvuje kratkoročne ciljeve zarad dugoročnog uspeha.
Pristupi!
Predavanje otkriva kako to zapravo izgleda biti inovacioni konsultant – ili neko ko je prošao sve faze inoviranja u kompanijama i sada zna dovoljno da može da na tu temu savetuje druge. Marius Starcke, partner u austrijskoj kompaniji WhatAVenture iznosi primer 'edukativnog putovanja' koje su kompanije sa kojima je sarađivao organizovale.
Pristupi!
Elliot Susel je svoje predavanje posvetio praktičnoj primeni startap načina poslovanja koji velike korporacije sve češće počinju da usvajaju. Istakao je koliko se struktura poslovanja promenila, a koliko zapravo struktura organizacija nije ispratila tu promenu – što je suštinska prepreka inovacijama koje su smislene. Kao osnovu transformacije i sprovođenja inovacija, istakao je četiri stavke: ljudi, kultura kompanije, procesi i odgovornost, naglašavajući koliko je važno da, ukoliko korporacije žele da uzmu ono najbolje od startap metodologije i funkcionisanja, na ove stvari moraju da obrate pažnju.
Pristupi!
Vrh od koga treba da krene impuls za inovacije mora da stvori okruženje – ekosistem, koji je potrebno strateški usmeravati kroz formulisanje odgovarajuće inovacione strategije. Upravo o tome je govorila Sonja Kresojević, suosnivač kompanije Spinnaker, sa višegodišnjim iskustvom u radu sa Fortune 500 kompanijama u Americi i Velikoj Britaniji, čiji je zaključak da najveće kompanije nisu imale bolju tehnologiju od drugih, već dobru strategiju i pravi plan.
Pristupi!
Ovo predavanje je posvećeno onima koji su ključ za sprovođenje transformacija i inovacione strategije, a to su upravo ljudi. Inovacija nije samo ideologija, već ljudi koji je žive i sprovode. Heloise Ardley je ekspert za digitalne proizvode, tehnologije i korisničko iskustvo sa dugom karijerom i upravo ona se dotakla teme važnosti kulture i ljudi u korporacijama koje su transformisane dirsuptivnim inovacijama.